Colliekompisarna

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Marru - 3 februari 2010 23:47

Idag har det varit ett riktigt oväder, det har snöat hela eftermiddagen och blåst. Lite svårt att säga hur mycket snö som kommit för det har blåst i drivor, men nog har det kommit en decimeter alla fall. Börjar bli riktigt less på det här. Tråkigt för hundarna också, de börjar få lite dåligt med platser och springa på.  Inte lätt och springa när man har snö nästan upp till ryggen   .

 

Så på dagen tog jag ut Micki och Farina, en i taget och lekte med boll ute på vägen som går runt husen här. Det är ju just inga bilar som åker framför vårat hus på vintern, mer trafik på sommaren.  Clara tränar jag med imorgon.

 

Lizzie och jag har varit på agilityträning idag, det är ju onsdag. Idag så körde vi ett par banor till från kursen vi gick förrförra helgen.

 

Det här var en riktig luring som vi fick lära oss på kursen, men först ikväll så fick vi chansen att prova på den.

 

  

 

Ni ser hur den går, det är 4 hopphinder och en böjd tunnel. Själv skulle jag vara på innersidan vid start på det första hoppet och vid sista hopphindret. Hur vi fixade det får ni räkna ut själva   . Men kan avslöja att Lizzie fixade det kanonbra.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards