Colliekompisarna

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Marru - 4 februari 2010 22:40

Nu börjar jag bli så trött på den här      snön, och jag vill ha tecken om att våren är på väg NUUU  . Det är inte ens roligt för hundarna. Särskilt för Micki och Lizzie som vill komma bort från vägen när de vill bajsa. Clara brukar inte bry sig om det, hon kan sätta sig mitt på vägen om hon vill. Jag fick idag trampa upp ett spår åt Micki så han kunde komma åt sidan   .

 

Nu på kvällen när jag tränade med Lizzie så hade jag lite bus med henne på slutet, kampade med en snörboll på vägen framför huset. Sen kastade jag iväg bollen och Lizzie var och hämtade den, och hon tänkte ta sig ett race så hon sprang i snödrivan. Kan ju säga att det tog stopp där, hon plumsade ner i snön och där stod hon och kom ingenvart  . Man skulle haft en kamera men det var lite för mörkt för att få nån bild på henne, men hon såg rolig ut där hon stod.

 

Här lite vinterbilder som jag tog genom vardagsrumsfönstret imorse.

 

  

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards