Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Marru - 15 februari 2010 20:23

Jaha, då vart det måndag igen, trist. Idag har jag visserligen haft bra, kört i Söderbärke idag. Men det är slut på sötebrödsdagarna. Imorgon och resten av veckan är det Ludvika som gäller   .

 

Idag är Lizzie mycket bättre, hon harklade lite imorse men nu på kvällen när jag var ute och busade med dom en och en så harklade Lizzie inte nånting. Jag tränade lite också med henne, och provade med att inte belöna med godis. Jag hade snörbollen och belönade med den istället. Vi tränade position och lite halter och en ställande under gång. Hon tycker verkligen att snörbollen är kul.

 

Micki behöver lite motion, han behöver gå ner i vikt. Så åt han kastade jag snörbollen uppför kullen så han fick pulsa i snö uppför kullen.

 

De har ju alla gått upp i vikt när vi bytte till Fodax. Men vi minskade ner lite på maten, och så har vi blivit hårdare med mumsbitarna mellan måltider. Nu har dom inte fått nåt alls utöver maten. Ja, Lizzie har ju fått sin belöningskorv när vi tränat. Alla 4 hade gått ner minst ett halvt kilo på 2 veckor, så vi får fortsätta så tillsvidare. Clara och Lizzie behöver gå ner ett par kilo, Farina skall helst gå ner 3-4 kg. Micki............han skall vi inte tala om, men han bör nog gå ner 6-7 kg.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards