Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Äntligen!

Av Marru - 19 mars 2010 23:49

Ja, äntligen åkte Willy ut från Let´s dance. Nästa fredag blir det en kamp mellan dom riktiga dansstjärnorna. Har för tillfället svårt att säga vem av dom 2 är bäst. Claudia har en otrolig utstrålning på dansgolvet. Mattias tycker jag har fått en mycket roligare koreografi på sina. Fast egentligen så spelar det ingen roll vem av dom 2 som vinner. Huvudsaken är att Willy äntligen åkte ut, det hade verkligen inte varit rätt om han hade gått vidare återigen. Han har redan varit med alldeles för länge.

 

Imorgon börjar ett annat bra program, Körslaget. Återigen med en kör från Dalarna. Kalle Moraeus från Orsa. Skall bli spännande och se om det går lika bra för dom som för dom andra körerna från Dalarna. Fast jag hoppas att dom här falsettsjungande bröderna inte blir långvariga. Är det nåt jag inte pallar med så är det deras falsettyl.

 

Imorgon är det en lugn hemmadag. Men på söndag är den agilitytävling i Norberg igen. Fast den här gången tävlar inte vi, utan jag skall bara dit och jobba. Det är länskamp mellan Dalarna, Västmanland och Gävleborg. Så jag antar att jag får hålla på Västmanland fast jag bor i Dalarna   . Eftersom Fagersta Kennelklubb är min hemmaklubb numera.

 
 
Berit

Berit

20 mars 2010 15:15

Hej Marketta!

Håller med om Willy, jag hade inte tittat på finalen om han gått vidare. Det är ju faktiskt en danstävling:-).

Så duktig du är och håller igång med hundarna. Våran Hugo hade säkert gillat agility, men vi har inte kommit oss för ännu.

Här är det vårväder idag och Hug är med husse i trädgården just nu och donar, med vad vet jag inte:-).

Ha en underbar helg!
Kramar
Berit

http://beritbj.blogspot.com

 
Gunilla

Gunilla

20 mars 2010 18:26

Hej på dig
Nähä det funkade inte att se vidoefilmen på min ena katt:(
Tror jag fyllde i fel, där på youtube.
Kolla igen om du kan se, för jag har ändrat så alla kan se.
Ursäkta, täkte inte på det :)

Kram och ha en Trevlig helg!
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
maria

maria

20 mars 2010 21:27

Jag tyckte oxå det var på tiden att Willy åkte ut...blir en spännande final.
Just nu kollar vi på Körslaget och jag får se vilka som blir favoriter :)

Må så gott !
Maria

http://www.forsnetblogg.se/Maria

 
Gunilla

Gunilla

20 mars 2010 22:32

Hej igen
Jag har testat videofilmen med min katt Tarzan, i min särbos dator OCH det funkar bra i den, inga problem.
så kanske din dator saknar ngt insticksprogram?
Jag har ändrat inne på YouTube iaf , så alla ska kunna se.

Kram igen
/Gunilla



http://gunillaskatter.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

20 mars 2010 22:46

:)
Hej igen
Det var en annan som hade samma problem som du, att ni inte kunde se videosnutten på min katt,
MEN nu kunde hon se den iaf,
så förhoppningsvis ska du oxå kunna det nu :)
Hoppas det iaf, annars vet jag inte varför du inte kan det.
Ngt insticksprogram?
Är inte insatt på sådant,
men ja du borde kunna se det nu iaf, eftersom Inger Maryissa kunde se det nu.
Kram igen
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards