Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Marru - 20 mars 2010 22:57

Idag har vi gått mycket, hundarna och jag. Nu försvinner snön fort. Vi har en mattställning mitt för våran dörr. För några dagar sen var snön bara nån cm från ställningen där man kan lägga mattorna. Nu är det 30 cm emellan. Vägen mellan åkrarna där jag brukar gå med hundarna var alldeles snötäckt i förrgår, jag var lite orolig när systrarna sprang och busade att de skulle halka och göra sig illa. Idag var det helt bart och bara lervälling. Så nu går det fort. Man hör hur det droppar från taket hela tiden. Kanske dags för att gå en runda och kolla elementen. Det finns ju en person i detta hushåll som har tendens att skruva upp dom, och det är inte jag.

 

Nu sitter jag och tittar på Körslaget, var tvungen att spela in den för maken var inte hemma. Västeråskören tyckte jag var ganska bra. Men jag väntar med spänning på Orsakören.

 

Har gjort lite grafik under dagen. Bla en fågelholk.

 

  

 

En tavla i svartvitt.

 

  

 

Imorgon är det Norberg igen. Fast den här gången utan hund. Det är länskamp mellan Dalarna, Västmanland och Gävleborg. Så det blir jobb imorgon för min del, men det är nästan lika roligt det, kul att se dom som tävlar.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards