Colliekompisarna

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Marru - 28 mars 2010 20:58

Då var vi ännu en vecka närmare sommaren. Nu är det lite längre ljust på kvällarna, tack vare sommartiden. Det är väl kanske inte så positivt om man måste lägga sig tidigt för att orka upp på morgonen, men har dom bestämt att det skall vara så, så är det väl så.

 

Idag har jag gått 2 långpromenader, först på morgonen en med systrarna på 4 km. Sen på dagen gick vi alla en promenad på 6 km. Som tack för det så kommer maken hem från affären med en stor chokladkaka, det var ju mindre roligt nu när man bestämt sig för att gå ner i vikt.

 

Ja, och gårdagens Körslaget. Vad skall man säga om det. Jag som blev överlycklig över att dom där falsettsjungande bröderna skulle åka ut, och så blev dom kvar. Kan inte med karlar som sjunger i falsett, det räckte med dom som gjorde det på 80-talet.

 

Men nu är det dags och krypa i sängen, har inte alls hunnit göra allt det jag skulle göra idag. Hade behövt vara uppe några timmar till. Men det blir jobb, kommer vara borta 13 timmar imorgon, med 3 timmars uppehåll mitt på dagen, i Ludvika. Mindre roligt det. Får kolla att jag har en bok i väskan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards