Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Marru - 7 april 2010 23:11

Igår gjorde jag min första tur på cykel för den här våren. Tog med mig kameran ifall jag skulle hitta nåt intressant. Det blev bara nån fjuttig tussilago. Såg några nässelfjärilar men de var ju inte stilla så mycket att man han ta kort på dom.

 

    

 

Idag när jag gick promenad med hundarna på dagen såg jag framför huset som ligger hörn mot hörn med huset vi bor i en massa sidensvansar under en rönn. När vi om gående så flög dom upp i en annan rönn och satt sig, och där satt dom när vi gick förbi. Så jag in fort för att hämta kameran, för jag har inte fått nåt kort på en sidensvans, har ju inte ens sett några den här vintern. När jag kommer ut så finns det inte en pippi ute. Vet inte vart hela högen tog vägen nånstans.

 

Sen har vi varit på agilityträning idag, och vi har tränat lite rallylydnad också. Lizzie känns inte riktigt som om hon är på hugget. Ingen fart alls i henne, visserligen är hon inte snabb annars heller. Men såhär trög hon var idag brukar hon inte vara. Jaja, vi får se om det går över snart.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards