Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Marru - 18 april 2010 23:50

Ja, då var ännu en vecka slut. Ett steg närmare sommaren, och alla roliga aktiviteter. Imorgon skall jag jobba, en halv dag. Börjar inte förräns efter 14, och slutar 18.10

 

Idag var jag till Norberg och visade lite rallylydnad tillsammans med en tävlingskompis. Det var inte många som var nyfikna på det, men det kan ju vara våren som gör det. Men dom som kom var intresserade, och ville gärna fortsätta med det. Nu var det ju inte tillräckligt många för att starta en kurs. Men de får ju komma på våra onsdagsträningar, så får vi visa rallylydnadsmomenten vid sidan om. De var ju ändå såna som kommer att hålla på med agility också när hundarna har åldern inne.

 

Efter det åkte jag in till Fagersta och köpte varsin pan pizza åt maken och mig, vi valde fyllningen själva på dom. Gissa om dom blev goda när man fick det man själv ville ha på dom. Sen vart jag alldeles proppmätt, då fick maken för sig att vi går ut en pinkvända med hundarna. Jag trodde vi skulle gå bara en kort vända eftersom han skulle iväg sen. Men nä, han skulle knalla runt hela byn. Var tvungen och fråga han om vi inte skulle vända hemåt snart. Det är ju inte roligt och gå när man är proppmätt.

 

Nu under kvällen har jag försökt göra nåt med psp. Har ju en tut jag vill testa, men den där blev det lite språksvårigheter direkt. Googles översättare är inte mycket att skryta med, när dom skriver att man skall sätta in mögel på bilden mm   . Sen tänkte jag försöka mig på lektionen igen, men jag fick inte upp alla bilder. Jag har ju inte Windows Mail Live så det fungerade inte. Men nu på kvällen fick jag lektionen som ett vanligt mail, så jag fick gjort den. Man skulle göra regn på en bild, och det måste vara en av dom lättaste sätten och göra regn på som jag hittills har provat. Väldigt verkligt blev det också, tycker jag.

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards