Colliekompisarna

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Marru - 19 april 2010 23:45

Efter en hård kamp mot Googles översättningsprogram så gick jag hem med segern och fick till bilden till slut   . Det som blev översatt som mögel, var nåt som i PSP kallas för preset shapes. Fast jag gjorde tvärtom med shape mot vad det var i tuten.  Tyckte det blev en bättre effekt på det viset.

 

  

 

 

 

Idag har jag kört buss i några timmar. Om inte det var så dåliga arbetstider, så skulle det vara en av dom bästa yrkena. Vilken känsla det är att glida omkring i en stor buss. Ok, den känslar minskar lite pga dom dåliga vägarna, men ibland så kommer den .

 

Maken var till veterinären med Lizzie imorse för kräkningarna. Vet kom fram till att vi hade en ovanligt frisk hund, men att vi också har en collie med otroligt bra skådesspelartalanger. Jo, dom har man ju sett hos både Micki och min första collie . Veterinären menade på att hon gjorde det där pumpandet bara för att hon ville få upp oss. Vi har i och för sig själva funderat på det också. Speciellt igår när jag vaknade på morgonen av att hon pumpade. Hon hade inte ens ansträngt sig för att gå bort från soffan, utan hon låg där med alla 4 i vädret och pumpade. Så om det stämmer det veterinären sa, så har jag gått upp före tuppen i en vecka helt i onödan pga en skådesspelande hund   . Men vi får se vad som händer efter onsdagens träning, innan jag ropar hej.

  

Idag har jag anmält oss till resten av tävlingarna som var kvar och anmäla sig till. 9 tävlingar har vi nästa månad . Jag har funderat på om jag skall göra ett försök med Clara på en agilitykurs. Det gick ju inte så bra med husse, men jag har lite bättre tålamod än han och hålla på.

 

Fast nu är det lika bra och gå och lägga sig och invänta morgondagens teaterakt från sjuka Lizzie . Får väl hoppas att hon inte börjar för tidigt, eller så har hon kanske kommit på att hon har blivit avslöjad.

 


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards