Colliekompisarna

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Marru - 27 april 2010 23:25

Idag har det varit en lung dag, nästan. Gick morgonpromenaden med alla 4 hundarna, och allt gick bra. Ända tills vi kom hem och grannens katt gick över parkeringen   . Då blev det ett himla liv, och när de inte kom åt katten så gav dom sig på varandra istället. Det var riktig cirkus där ett tag.

 

Sen gjorde jag 4 sockerkakor efter att jag tagit igen mig efter den promenadn. Brukar alltid ha 2 åt gången i ugnen, en i en rund form och en i en avlång, de får plats bredvid varandra.

 

Hmmm....nu när jag tänker efter så var det inte så lugnt alla fall. För jag vart tvungen att börja laga mat på en gång sen, för jag skulle gå på fotvård. Nu är det länge sen jag var hos henne sist, alla fall ett år, så det var verkligen behövligt.

 

Nu under kvällen har jag suttit med en lektion på Winnis design, skulle göra en nalle. Har hållt på med den i 2 dagar. Det är inte ofta jag håller på så länge med nåt i psp, men den här tog 2 kvällar, men här är den nu.

 

  

 

Imorgon åker jag till Smedjebacken, tänkte ta med mig spårgrejer och lägga ett par spår när jag ändå är där, bredvid skogen. Sen är det ju agilityträning imorgon kväll.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards