Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Ett år äldre igen!

Av Marru - 6 maj 2010 22:29

Ja, då blev man ett år äldre igen, lite sådär i smyg. Det var bara dom på Hundforumet som visste om det eftersom man där inte kan ställa in att det inte skall visas, jag har alla fall inte hittat det. Har fått ett lottpaket av maken, det var vinst på två lotter, sammanlagt 20 kr. Blommor får jag väl köpa själv imorgon   . Men han har faktiskt lovat och betala ett par skor åt mig. Såg ett par snygga sköna skor hos fotvårdaren när jag var där sist. Skall ringa henne innan jag skall dit nästa gång så att hon får ta hem dom i min storlek. De kostade 1199, märket kommer jag inte ihåg. Men det är en speciell stötdämpande sula på dom. Jag antar att dom skall vara bra för fötterna eftersom det är en fotvårdare som säljer dom . Av mamma fick 2000 kr. Och av hundarna en massa pussar.

 

Annars har det inte varit nåt speciellt idag, har fortsatt med städningen. Men nu är det klart. Bästa födelsedagspresenten var nog när jag kunde ta fram dammsugaren utan att Micki fick ett vansinnesutbrott. Inte ett skall från att jag tog dammsugaren ur skåpte, till att jag ställde in den igen. Det var verkligen roligt, jag berömde han jättemycket, han fick tom en gobit för att han var så duktig.

 

Imorgon skall jag köra buss igen, men jag är hemma på dan. Har ett pass med uppehåll.

 
 
paula

paula

6 maj 2010 22:41

HIPP HIPP HURRA FÖR MARKETTA IDAG! Jasså, det var därför jag inte fick något meddelande från FV, du har döljt det! Men det spelar ju ingen roll, vi fyller ju bara 26 numera....varje år
Kramen

http://paulaz.se

 
Ingen bild

Pia

6 maj 2010 22:55

Grattis vännen på din födelsedag.
Födelsedagskramar // Pia

 
Gunilla

Gunilla

7 maj 2010 01:56

GRATTIS i efterskott får jag säga då.
Det kom inget på lbd att du fyller år.
Har inget sett iaf.
Snäll make du ahr som betalar skorna åt dig :)
Sådana finns det inte på alla *trän*

Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Agneta

Agneta

7 maj 2010 18:55

GRATTIS!
Nya bra skor är guld värt....
Snart är det min tur.
Här hemma finns en dam, gissa vem? som tjuter varje gång dammsugaren startar. Hon ska "mörda" alla maskiner, ex. motorsågar, gräsklippare, snabba motorcyklar mm.

Colliekram från oss//Agneta

http://www.simplesite.com/beyondbelief

 
Ingen bild

Sussie jyckarna tre

7 maj 2010 22:56

Grattis i efterskott Marketta !!!

 
Nina

Nina

10 maj 2010 18:56

Grattis i efterskott!Kram!

http://mittkrypin-nina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards