Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 14 maj 2010

En vanlig fredag!

Av Marru - 14 maj 2010 23:09

Idag har det varit helt vanligt idag, tråkigt. Det har mer eller mindre regnat hela dagen idag. I norra Sverige och i Finland har det haft rena sommaren, men temperaturer upp mot 30 grader. Vi får vara glada om vi har över 10.

 

Imorgon hoppas jag att det inte regnar hela dagen för då skall vi åka till Strängnäs och tävla. Hade ju egenltligen från början inte tänkt åka dit, för det kändes lite väl långt att åka för en inofficiell tävling. Men jag blev övertalad och göra det. Så imorgon bitti så åker vi tidigt.

 

Har hållt på med hemsidan, det börjar ta sig nu. Har fått dit en gästbok, behöver göra lite småjusteringar på den, är inte riktigt nöjd än. Sen får jag börja med dom andra sidorna och fylla på. Få se om jag laddar upp den på söndag.

 

Igår kväll och idag har jag pixlat. Är ju med i en pixelgrupp som skickar ut en lektion i veckan. Blev precis idag klar med veckans lektion. Tycker den blev söt.

 

  

 

 

 
 
"Bettan"

"Bettan"

15 maj 2010 20:21

Hej vännen!

Hoppas att det har gått bra för dig idag på inof..
Ja vädret kan ju få en att blir tjurig till 1000.. Vill ha soooool nu. Behöver inte vara +30, men si så där runt 20-25+ =) Ja tack...

Va e det för en pixelgrupp du e med i?? Älskar ju att pilla med pixle. Så jag bara undrar om det finns möjligheter att få komma med där i så fall?

Kramis Bettan

http://dream-on.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards