Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Marru - 1 juni 2010 23:45

Antar att det skall vara sommar nu då, nu när vi är inne i juni. Kom precis på att jag har glömt ta månadens bild i maj, den får jag fixa imorgon, det har ju bara gått ett par dagar. Det är ganska roligt och titta på dom bilderna när dom är tagna från samma ställe, och man ser hur det ändras.

 

Igår gjorde jag inget särskilt förutom att jag var till Falun med mamma på lasarettet. Sen tränade jag lite lydnadsmoment med Lizzie. Men jag kom på att jag måste träna mer linförighet utan godis, eller att jag ger mer sällan så att hon inte väntar att det kommer jämt.

 

Idag hade vi då rallylydnadskurs. Vi hade bestämt att vi åker dit en timme tidigare och tränar lite agility före kursen. Vi gjorde en bana där man tränar upp farten. Fortfarande så springer jag snabbare än Lizzie. Imorgon har vi träning också, men jag skippar den.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards