Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Stressigt idag!

Av Marru - 12 juni 2010 23:44

Idag har det varit mycket att göra. Borsta Lizzie, ansat tassarna på systrarna. Tog Micki och Farina i bara farten. Tvättat kläder. Gått med hundar, och en massa annat. Har fortfarande inte hunnit stryka blusen till imorgon. Man skall ju på utställning, då går det ju inte an att komma dit som en och annan lufs.

 

Vädret idag har varit en katastrof, hoppas på bättre väder imorgon. Fast nu känns det som om vad som helst kunde vara bättre väder än det vi haft idag. Ok, det har ju alla fall inte varit nån åska, så får väl vara glad för det.

 

Nej, nu måste jag nog börja stryka min blus. Får bli mer imorgon.

 
 
missy

missy

13 juni 2010 09:26

Hej
Jag fick reda på igår via min bror att jag ev ska få ta över Hampus av pappa ( en av hans hundar) och den andra hunden Kim skulle min bror få ta. Pappa börjar bli gammal och inte orkar längre. Men egentligen ville jag ju inte ta över en vuxen hund. Hmm svårt det där

http://me-my-precious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sussie & jyckar tre...

13 juni 2010 17:47

Men Marketta, inte spelar det väl någon roll om man ser ut som en lufs eller snygging?! Jag trodde det var HUNDEN domaren tittade på.... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards