Colliekompisarna

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Marru - 24 juni 2010 23:30

Då var det snart midsommar igen, och det vänder mot mörkare tider igen   . Jag vill inte att det blir mörkare igen, nu går det så fort igen tills kvällarna är mörka igen. Verkligen jättetrist.

 

Igår var vi till Semla på träning. Vi byggde en rallylydnadsbana också. Så Lizzie och jag tränade både rallylydnad och agility. Sen gjorde vi en platsliggning, ja det blev bara 3 hundar. Dom flesta vill bara hålla på med agility, men jag tycker det andra också är kul att prova på. Platsliggningen var på 4 minuter, och inget gräsätande fast det var mycket grästuvor eftersom gräset var nyklippt. Sen tog vi lydnadshoppet ett par gånger också. Se det blev väldigt mycket aktiviteter för Lizzie igår.

 

Ikväll tog jag cykeln och åkte på jakt efter lite blommor. Jag fick ihop en ganska fin bukett. Får ta kort på min midsommarbukett imorgon.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards