Colliekompisarna

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Marru - 4 juli 2010 23:56

Idag har det varit en kvav dag, man har blivit genomsvettig för det minsta lilla. Ändå så har det varit ganska molningt. Lite regn skulle kanske göra susen. Annars så har man haft tvättstuga idag. Sen har jag fyllt några banankartonger med böcker, dessa är ju så jobbiga och hålla på och packa.

Sen har jag donat med hundarnas hemsida. Det börjar ta sig. Mickis och Farinas sidor är klara, behöver bara fylla på albumet med lite bilder. Har börjat med Lizzies sidor. Det är så roligt när man har lärt sig ett nytt sätt och göra hemsidan på. Som det att den nya sidan öppnas i mittenramen, istället för att det öppnas en helt ny sida. Sen den här drop down-menyn. Den är bara så härlig. En del gråa hårstrån blev det på vägen, men nu tror jag det sitter. Får tacka Irené på Colirantos kennel som hjälpte med det, och Viktoria, min Målarbodskompis som också varit till stor hjälp. Här är den nya hemsidan för Colliekompisarna. Än är det mycket kvar och göra, men det börjar ta sig. Finns lite och titta på redan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards