Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Marru - 5 juli 2010 23:19

Idag är det 5 år sen min pappa gick bort. Ganska exakt för 4 minuter sen är det 5 år sen ambulanspersonalen dödförklarade han. Efter det så tog dom han in i ambulansen, jag åkte efter med mamma i deras bil till lasarettet i Ludvika. Maken åkte hem för att gå en sväng med hundarna, och hämta kläder åt mig för det blev ganska kallt på kvällen, och jag hann inte ta med mig nån jacka eller nåt när vi åkte.

 

Vi var precis till kyrkogården med blommor. Just när jag håller på med blommorna så hör vi stoj, stim och en massa fnitter en bit därifrån. Vi såg ju att vattensprinklarna var på i den bortre delen av kyrkogården. Där är det 2 st flickor som håller på och springer, vet inte om de jagade vattenstrålarna eller om de sprang ifrån dom. Hörde bara när den ena sa att nu kommer den, och så började dom fnittra igen. Vad är det för sätt och gå till kyrkogården och börja leka där   .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards