Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Marru - 9 juli 2010 23:23

Jag började ju borsta Micki igår, för jag tänkte ta kort på han. Så jag fortsatte och borsta lite till idag, sen tog jag ut han för jag skulle försöka få lite kort på han. Visserligen var det lite för soligt och blåsigt att få bra bilder på han. Men det var ju nu eller aldrig, för sen får man ju börja om från början med borstandet. Så här kommer några bilder på vårat pälsmonster, det var bara 2 st som jag tyckte blev ok så man kan visa dom.

 

  

  

 

Sen gick det inte ens 10 minuter förräns hans fina vita krage var smutsig igen. Som belöning för att han stod still så lekte vi lite med snörbollen. Förstår inte varför han blir så smutsig framtill på kragen. Eller tittar man på bilden så försår jag väl det egentligen   .

 

Sen den där blomman jag frågade om igår, tog en lite bättre bild på den idag. Men efter lite efterforskningar så har jag kommit fram till att den kan heta Nemesis, är inte riktigt hundra på det. Men det är väldigt likt. Den jag tog bild på igår var väl lite rödare än den här, som är mer åt det oranga hållet.

 

  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards