Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Marru - 15 juli 2010 23:45

Nu är jag sur på mig själv. Missade en lydnadstävling som jag har sett fram emot. Har hela tiden haft i huvudet att den är veckan före våran Bergslagsvecka. Jag har haft lappen liggande på köksbordet, och tittat på den ibland, och ändå så tänkte jag inte på att kolla datumet. Utan har hela tiden tänkt på att den är idag. När jag kommer dit så är det bara 2 bilar så jag blev lite fundersam. Så jag tog lappen från ryggsäcken för att kolla och då ser jag datumet. 2010-07-08. Hur har jag kunnat missa den. Känner mig riktigt besviken. Jaja, det är bara och ta nya tag.

 

Var även till garaget i Borlänge och hämtade priser till våran tävling nästa vecka. Jag skulle ju alla fall hämta dom så då vart ju inte den turen helt i onödan. Sen var jag till ÖB en snabbis och köpte ett litet ben åt Lizzie. Sen när vi skulle ut och gå så skulle hon bära på benet hela tiden, nästan hela hälsopromenaden gick hon med den i munnen. Hon är så söt när hon bär på sina ben, eller grenar. Imorgon skall jag åka till Smedjebacken och hämta mer priser, skall bli kul och se vad vi får för nåt.

Av Marru - 15 juli 2010 00:13

Våran stora tävling närmar sig hela tiden, nu är det bara några dagar kvar. Imorgon skall jag hämta lite priser i Blg när jag ändå skall dit på kvällen. Sen på fredag så skall jag hämta lite priser i Smb.  Idag fick vi schema hur vi skall jobba, men det har visst varit ett pysslande, det har ju blivit lite sjukdomar och andra hinder för en del. Så på söndag kan jag bara tävla i hoppklass, sen resten av klasserna får jag jobba. Men jag har pratat med maken att han kan köra agilityklass, alla fall med Farina. Det är ju ändå han som har börjat agilityn med henne. Lizzie vet jag inte om hon vill följa med han en gång. Ja, det visar sig på söndag. Spännande skall det alla fall bli.

 

Idag har jag jobbat, det har varit ett evigt bytande av kläder. På med uniform, av med uniform, på med uniform osv. Hade ju ett par lite längre raster, och då kan man ju inte gå med uniform på sing när man går hemma.

 

Men annars så var dagen svalare än igår. Blev inte alls lika svettig som igår.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards