Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 16 juli 2010

I väntan på den stora dagen!

Av Marru - 16 juli 2010 23:45

Nu är det inte långt kvar till våran stora tävling, Bergslagsveckan. Har idag städat och tvättat för det är saker som man kan glömma helt nästa vecka   . Det är nog lika bra man diskar imorgon, för jag antar att jag inte kommer att orka med det heller förräns på onsdag . Då har vi en vilodag, för att köra på i 3 dagar igen sen. Vi får hoppas att det inte är lika varmt nästa vecka som den här veckan har varit. Fast idaghar det inte varit så varmt som det var igår, för en timme sen var det bara 20 grader varmt. Så lite hopp finns det.

 

Beställde förresten några linnen från Cellbes som kom förra veckan. Så igår kväll upptäckte jag att en av dom hade en stor glipa i sömmen på sidan. Så jag skickade ett mail till dom att jag har haft den på mig hela dagen, och att den ligger i tvättmaskinen, men att man ser på den att maskinen har gått lite snett där, eller att tyget inte är klippt rakt. Så jag fick ett mail nästan på en gång från dom, att de skulle skicka en lapp om returfrakt, och att dom skulle titta på den. Vi får väl se om dom kommer fram till samma slutsats

 
 
Gunilla

Gunilla

17 juli 2010 17:02

Jag brukar oxå skicka efter kläder från Cellbes.
Det hände ngt konstigt eller vad man ska kalla det för, när jag flyttade förra sommaren hit där jag bor nu, så innan jag hade flyttat så sände dom mina varor till min *gamla* adress, men då fanns inte mina varor på posten av ngn anledning.
Mina varor hade tydligen gått tillbaka till Cellbes, varför vet jag inte, men iaf så menade dom att det var jag som hade sänt tillbaka dom utan anledning och skulle betala frakten, men jag ringde till Cellbes och sa att JAG INTE hade sänt tillbaka mina varor, utan att det måste ha varit posten som har gjort ngt fel, då menade dom att det var säkert med min flytt att göra, att mina varor hade gått tillbaka, så jag slapp att betala det jag inte hade fått.
Det var ju snällt.
Man ska ju inte behöva betala för ngt man inte har fått.

I morgon Söndag åker vi till Sthlm på en konsert med Melissa Horn, Dotter till Maritza Horn.

Ha en fortsatt bra helg
Kram/
Gunilla


http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards