Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Marru - 26 juli 2010 23:58

Dom 2 sista dagarna har verkligen varit trista, det har bara regnat hela tiden, och inte har det varit speciellt varmt heller, ca 17 grader bara. Det var inte många gånger man hann bada i år, för jag tror inte att det blir några fler badturer. Det är precis som hon fotvårdaren sa sist jag var till henne, visst behövs det regn, men det är inget man önskar för det tar aldrig slut när det väl börjar. Det är exakt så det ser ut att bli.

 

Har packat lite lådor. Maken märker inget att jag håller på och smygtömmer mina garderober samtidigt, så jag har fått lite försprång. Använder ju mina tröjor som jag för tillfället inte använder av olika anledningar, kanske mest för att dom krympt i garderoben   . Så jag packar tallrikar mm mellan dom, 2 flugor i en smäll så att säga. Imorgon skall jag börja bära dom till garaget. Men jag skulle väldigt gärna komma in i lägenheten och se hur det ser ut där. Vet att hon som bodde där före har renoverat själv. Hon hann inte ens få upp tavlor på väggarna för hon bodde där så kort tid. Maken håller på och möblerar för fullt, vi har ju fått en skiss på hur lägenheten ser ut, men jag vill se med egna ögon innan jag planerar nåt. Mest nyfiken är jag på bad och tvättdelen.

 

Jag hatar och springa nere i tvättstugan, dels för att jag vill inte vara bunden vid nån tid som måste passas när det gäller tvättstuga. För det andra är det källaren, jag tycker inte om källare, och vill bara komma ut så fort som möjligt. Nu kommer vi ha ett riktigt utrymme att ha en egen tvättmaskin. Maken planerar redan för en liten diskmaskin, men prio ett för mig är tvättmaskinen. Jag har rantat i den där tvättstugan i 5 år nu, och nu räcker det. 2 ggr till högst, sen är det slut med det .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards