Colliekompisarna

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Marru - 30 juli 2010 23:27

Idag har det verkligen varit knepigt väder. Först regnar det, sen blir det kanonfin solsken. Sen helt plötsligt så vräker det ner, för att en 10-20 minuter senare var strålande sol igen. Så har det hållt på av och till under dagen. Fast nu bara regnar det. Får hoppas att det slutar till imorgon, för då skall vi till Lindesberg på agilitytävling. Det hoppas vi på skall vara snart avklarat, fast nu precis kom jag ju på hur lång tid det tog i påskas. Men det är bara ca 80 hundar anmälda, så det blir ungefär 160 starter. Sen när vi i klass 1 är klara så blir det klass 2.

 

Annars så har jag packat banankartonger idag. Nu är det mesta av sånt som är tungt packat, och i garaget. Det är bara fotoalbumen kvar. Men alla böcker är ute i garaget, idag så packade jag kokböckerna, så nu blir det bara makaroner och köttbullar i 2 månader   . Nädå, det är väldigt sällan jag gör nåt ur en kokbok. Är det nåt speciellt så går jag ut på nätet och letar. Förstår inte varför man samlar på sig en massa kokböcker.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards