Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Marru - 5 augusti 2010 23:22

Känner mig helt knäckt för tillfället. För det första har jag dammsugit, sen tog jag några lådor till garaget, nu står det 3 nya som väntar på att hamna där. Nu är i princip alla smågrejer nerpackade från sovrummet. Men jag kom ju på ett ställe där det finns mycket grejer, som måste tömmas också, klädkammaren. Jag som trodde att det mesta av smågrejerna var nerpackade. Sen måste vi kolla vad som skall vara nere i förrådet, vi har ju inte klädkammare i den nya lägenheten, och vet inte än hur det ser ut med garderober.

 

När allt det där är gjort så ringer maken och säger att han är på väg hem, och frågar om vi ska till skogen och kolla efter kantareller. Han visste ett ställe där han hittat förut och det var bra och gå där. Jomen visst, om det var bra och gå där undrar jag hur det är och gå där det inte är bra. Jag var helt färdig efter en halvtimme. Orkade knappt lyfta på fötterna. Men vi hittade alla fall en del kantareller, imorgon skall vi göra ett nytt försök. Fast förhoppningsvis i bättre marker. Antar att det blir dåligt med sömn inatt, brukar ju få fästingnoja efter att jag varit i skogen, känns som om det kryper överallt när jag gått och lagt mig. Fast jag borstade igenom håret ordentligt och var och duschade direkt.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards