Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Sörjer......

Av Marru - 30 september 2010 12:18

min externa hårddisk. Vet inte än om det som är i den går att rädda. Ringde till en fd klasskompis, men han har inte tid förräns tidigast måndag och titta på den. Lever ju på hoppet för jag hann ju alla fall rädda Zable Parks hemsida innan den la av totalt. Det gjorde jag igår. Så allt till den hemsidan har jag på datorn för tillfället. Men hur det gick med min hemsida, mina bilder och grafiken jag gjort vet jag inte. Hur det gått med tuber och  sånt bryr jag mig inte om, för det kommer alltid nya. Eftersom den fungerade i förrgår kväll efter att den ramlat så försöker jag hoppas på att det går och rädda det som är i den.

 

Annars så får jag börja om med min hemsidan. Vilken tur att jag har en hel del bilder i en mapp i datorn som jag tänkt att jag skall titta igenom för att flytta dom till den externa, att jag inte gjort det än. Men dom fina huvudbilderna på Clara och Lizzie är i den, och jag tror inte jag har sån tur att jag lyckas knäppa så fina bilder på dom igen.

 
 
"Bettan"

"Bettan"

30 september 2010 14:47

Håller mina tummar hårt att du ska kunna få loss allt från den externadisken. Trisst när detta händer, men ack så lätt gjort =(
Varm kram & lycka till!
/Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

30 september 2010 22:41

Ja, när en extern rasar i golvet, då kan det vara kört. Ngt liknade hände mig för ngt år sedan.
Hade den externa liggandes på min *vanliga* HD och jag råkade komma åt sladden som går till externa och PANG då låg den på golvet, MEN jag hade tur som bara den, det hände inget som tur var, PUH.
Har ju alla mina psp tavlor med mera på den, så det var tur att den inte gick sönder den gången, så nu har jag den externa lggandes bredvid den *stora* HD, då är det ingen risk att externa går sönder.
Funderar på att skaffa några usb minnen att spara bilder på med mera oxå, så man ha fler backup, är nog bra idé att göra så.

Hoppas det löser sig med hemsidor med mera, så det inte har försvunnit ngt.
Även bilderna på hundarna.
NEJ, man kan nog inte knäppa lika fina bilder på sina djur, som man en gång har tagit.

Som sagt, hoppas det löser sig.
Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards