Colliekompisarna

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Marru - 1 januari 2011 23:52

Då var årets första dag snart slut. Idag har det inte gjorts så mycket. Jag är fortfarande lite krassling, och makens rygg är återigen paj. Vi är ett riktigt par vi, om man slog ihop oss så kanske man skulle få ihop en hel person av oss  . Har gått promenader med hundarna. Mat har jag inte lagat idag, utan det fick bli det som vart kvar från igår.


Mamma ligger kvar på lasarettet. Börjar bli lite irriterad för att dom sätter henne så långt ifrån telefonen att hon inte kan svara när det ringer. Det är ju den enda omväxlingen hon har nu  när jag inte kan besöka henne heller. Men nu känner jag mig lite på bättringsvägen. Har köpt echinagard, och tagit det i några dagar. Har använt det förut men inte tyckt att det hjälpt nåt. Men så hörde jag nånstans, eller om jag har läst det, att man måste ta en högre dos än vad som står i anvisningen, så det har jag gjort.


Lägger in en liten filmstump från våran morgonpromenad. Lizzie brukar i normala fall få frispel när vi går där, springer som en galning varv på varv i skogen. Men inte idag såklart när jag tog kameran med mig.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards