Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Marru - 2 januari 2011 23:18

Den gjorde jag egentligen igår, men hade ju annat och skriva om då   . Är ju med i flera grupper, och den här har jag gjort en gång förut i en annan grupp. Men den ligger i disken som ramlade i golvet. Men nu fick jag ju chansen att göra den igen. Det krångliga när man vill göra på eget vis är ju och hitta tuber som passar. Fast den här är jag nöjd med, kanske ni förstår varför   .


 


När man loggar in på bloggplatsen så finns det högst upp nåt som kallas för rampljuset. Om man vill hamna där så får man betala en liten slant. Förstår inte vitsen med det, är folk så desperata och ha nån som läser i deras blogg. Jag bryr mig inte vilket som, det här har mest blivit som en dagbok åt mig själv. Inte tycker jag heller att dom där bloggarna som dom vill att man skall gå in och läsa i verkar nå intresanta heller, ser ut att mest vara småungar, eller bara modenördar. Hör ju varken till den ena eller andra   .


Ja, imorgon blir det alla fall agilitykurs för Lizzie och mig, vi får väl se om det blir fart i damen, eller kanske skall skriva damerna   .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards