Colliekompisarna

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Marru - 30 januari 2011 23:02

Jag blev lite nyfiken på vad folk använder för webbläsare. Jag har själv alltid föredragit IE, men nu är det mycket som inte fungerar i den. Som tex när jag skriva i bloggen så kan jag inte göra det. Hundforumet jag är med i vart konstigt för ett tag sen i IE. En del spel fungerar inte som dom skall på FB. Så jag har mer och mer blivit tvungen att gå över till Firefox, och jag kan ju säga att jag inte tycker om det. Men jag har ju båda i datorn.


Mina hemsidor har jag ju gjort att dom skall synas i IE, jag har inte tillräckligt med kunskap om koderna för att veta hur jag skall göra för att det skall bli bra i andra webbläsare. Tex hundarnas hemsida ser ut som den skall i IE, men i Firefox blir rutan där headern är i för bred. I Zable Parks hemsida som jag också gjort så hamnar en del bilder i mitten ramen på ena sidan.


Har hört rykten om att IT-folket håller på och försöker fixa till ett språk som kan läsas av alla webbläsare. Vilket är lite tråkigt nu när man börjar få lite hum om det här med HTML.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards