Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Marru - 13 januari 2012 20:15

Vaknade imorse, och det var strålande solsken ute. Det var det fortfarande när jag gick ut med systrarna, vi gick en vända i skogen. Precis när vi var på väg mot åkern vid skogskanten, då vänder sig systrarna bakåt och ger ett varningsskall åt nånting bakom oss. Jag såg inte vad det var, men det kom alla fall inte nån tvåbent bakom oss. Kanske var det ett rådjur, eller nåt annat djur. Har inte hört att det skulle finnas vargar här i skogen vi brukar gå i. När vi började närma oss hem, då var det mörka moln på himmeln, och det hade börjat blåsa lite mer än vad det gjorde när vi gick ut. Hann inte vara inne länge förrän ovädret satt igång. Det blåste nåt så otroligt, nån snöflinga kom det också, fast inte så mycket. Det värsta var väl över på ca 25 minuter, men det blåser fortfarande hårda vindar ute.


Imorgon skall Lizzie och jag på kurs. Nu har jag tappat bort papprena om kursen, men det är mycket välkända namn bland kursledarna. Skriver mer om det imorgon. Om jag orkar hålla mig vaken så länge.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards