Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Marru - 12 februari 2012 21:50

Idag var det verkligen en underbar dag, det var så att man fick riktiga vårkänslor. Först gick jag med systrarna runt Hagudden, men jag fick ju ha dom kopplade nästan hela tiden för det var ju massor av folk ute på isen vi stranden och pimplade. Undrar vad dom får för fisk så nära stranden. Så vi gick runt udden, och sen upp på plan där dom firar midsommar. Där kunde jag släppa systrarna lösa så det fick springa av sig lite.


Annars har jag haft en riktig slappardag. Har inte ens lagat mat, utan tog ut ett par matlådor ur frysen. Sen tog jag en stol och satt mig på baksidan, och njöt av solen. Hundarna har ju inte fått vara ute på baksidan under vintern. Dom trivs ju inte ute ensamma, och det har ju varit för kallt och ha dörren öppen så att dom kan springa ut och in. Ja, inte är det nån höjdare heller att de springer ut och in på vintern och drar in en massa snö.


Annars har jag lekt mycket med psp under dom sista dagarna. Det har varit riktigt kul. Fast nu skulle jag behöva ta tag i Zable Parks hemsida. Det har ju hänt en del saker nere i Småland. Bla har Milton gått över regnbågens bro, och det har kommit en ny liten tjej dit. Fast henne har jag inte fått några bilder på än.


Här lite vad jag gjort under helgen. Som vanligt så har jag gjort dubbla av allting, en exakt efter tuten, och den andra med egna tuber och färger. Det är dom med mina egna jag har här.


       

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards