Colliekompisarna

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Marru - 13 februari 2012 23:41

Nu blir det lite i sista minuten. Men våran Farina har fyllt 10 år idag. HIPP HIPP HURRA FÖR FARINA. Men hon är lika valpig och busig för det. Dansar framför fötterna när man är ute och går. Lite jobbigt är det. När jag gick kvällspromenaden med Micki och Farina så retades jag lite med henne och hon vart alldeles galen   . Jag sa åt henne "är Farina lite ding dong" . Och då tog hon fart och sprang mot mig och hoppade och nafsade på mig, sen sprang hon bort. Då sa jag samma sak, och hon kom i full sula mot mig och samma sak igen.


 

Av Marru - 13 februari 2012 23:20

Har ju haft lite och göra som ligger och släpar efter, men lite har jag fått undanstökat. Bla Zable Parks hemsida har jag uppdaterat nu. Nu väntar jag bara på bilder på nykomlingen som det bara är och lägga till. Det var ju en hel del jobb, för jag hade inte sparat nån tom knapp till menyerna. Så jag fick göra en ny. Men så hittade jag inte fonten som jag använt till dom förra. Så det slutade med att jag fick göra om alla knapparna som finns på hemsidan, och byta ut dom och ladda upp. Länka dom en gång till. Men nu har jag sparat en tom knapp. Sen har jag gjort ett word-dokument där jag skriver upp färger och fonter jag använder, diverse annat viktigt. Jag har ju det uppskrivet i ett block, men det gäller ju och hitta blocket också   . Men fast jag skulle hitta den, så tänker jag inte göra om knapparna. Men nu har jag sparat word-dokumentet i mappen för hemsidan.


Sen har jag gjort lite av läxorna. Det är inte klart, men det är på gång. Har gjort ett word-dokument där också, så det är bara och fylla på vartefter man kommer på nåt. Fast dom här praktiska bitarna går ju inte så bra. Jag får Lizzie och hämta saker, men jag får henne inte och släppa dom i hinken. Hmmmm....... Spåret sen då. Igår när jag provade så gick det inte så bra. Den här gången tänkte jag att jag preparerar bollen som jag drog efter mig med lite ostdofter, och det gick lite bättre. Ja, livet kommer att bli mycket enklare när den där utbildningen är klar   .


Ja, det är väl den där grafikbiten som har halkat lite efter. Har inte hunnit göra några teman på Boden på ett tag igen. Sen har jag en scriptlektion som ligger och väntar på mig. Men tycker det är så tråkigt när jag inte får till fonten som jag vill ha den.


Men nu längtar jag efter lite agilitytävlingar, och det får jag göra ett tag till. Tur att klubben har några inofficiella här efter varandra, så man får avreagera sig lite   .



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards