Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Marru - 17 februari 2012 21:03

Så var det fredag igen med fredagsstädning, och allt annat som måste göras. Jag har gjort min teoretiska läxa till instruktörsutbildningen. Vi har ju sista omgången den här helgen i Norberg. Jag började först och skriva för hand i mitt block, men kom ju på att det är mycket bättre och göra det i datorn och Word. Då kan man ändra och skriva om hur man vill utan att hålla på och börja om från början hela tiden. Så idag gjorde jag det sista, vet inte om det räcker, men det räcker för mig.


Gick den längre skogspromenaden med systrarna idag, och tog med mig kameran också. Tänkte ifall jag stöter på nåt roligt och fota. Men inte hittade jag nåt märkvärdigt, man jag knäppt lite alla fall. Tänkte ifall tjejerna skulle busa med varandra  .  Men som vanligt när kameran är med så står dom bara stilla och glor på varandra. Får nog börja med dolda kameran för att få busbilder med dom två    .



     

Men det skall bli skönt att få den där instruktörsutbildningen överstökad. Nästa helg blir mycket roligare, då är det Vintercup igen, sen på söndag har vi årsmöte i klubben. Kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle diskutera på utbildningen nu nästa gång. Men det var nåt med hundaggressivitet alla fall. Så det är väl lika bra att man försöker komma i säng i tid så man orkar hålla sig vaken imorgon.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards