Colliekompisarna

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Marru - 24 mars 2012 06:14

Sitter här och våndas för att jag snart skall åka iväg på den där rallylydnadskonferensen. Jag hatar och vara borta hemmifrån när jag inte har de mina med mig. Det är väldigt sällan maken och jag sover borta hemmifrån så att den andra inte är med. Vi är ju nästan alltid tillsammans. Så vi kommer att vara 2 st som kommer att ha svårt att sova inatt. Precis som förra gången jag  var iväg. Nu åkte han iväg med alla hundarna med sig, så jag sitter här alldeles ensam. Tycker redan nu synd om Lizzie som kommer att springa runt hela lägenheten efter mig när hon kommer hem  .


Jag tog ju bort tejpen igår på fötterna. Imorse när jag klev upp så gjorde det faktiskt inte ont alls. Tror det var första morgonen på flera månader när jag kunde gå utan att det gjorde ont. Det var riktigt skönt faktiskt. Det har ju tidigare morgnar gjort lite ont, trots tejpen. Fast det var ju ännu värre innan jag började tejpa.  Sen vet jag inte om det berodde på att jag inte legat i sängen mer än 5 timmar när jag var upp första vändan. Fast det brukar ju inte vara längre annars heller. Hoppas på att det är ett tecken på att fötterna kommer att bli bättre.


Jag tänker inte ta med mig datorn nu i helgen, har packat ner en bok i väskan istället. Trots att jag vet att jag kommer att ha en 500 mail när jag kommer hem. Men de flesta är ju såna som inte behöver nån åtgärd från min sida, annat än att ta bort dom. Det är grafikbilder som mina grafikvänner har skickat in till grupperna, dom brukar jag titta bara för att se vad dom gjort. Sen är det en hel del tuber, där sparar jag dom jag vill ha, annars är det delete som gäller.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards