Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Marru - 15 april 2012 20:44

Känner mig tjock i halsen igen, och rösten är väl inte vad den borde vara. Men det spelar ju ingen roll, hade inte tänkt ställa upp och sjunga nånstans i alla fall. Men jag trodde ju att jag klarade mig undan från det när maken hade sitt. Men tydligen inte. Vi får se hur illa det blir, men oavsett så skall jag tävla i rallylydnad i Uppsala nästa söndag. Räcker ju att man missade lydnadstävlingen idag pga Lizzies löp. Jag slår vad om att dagens tävling hade varit tävlingen hon fixat med minst 180 poäng och fått sitt andra 1:a pris   . Fast det lär vi ju aldrig få reda på nu  .


Har idag borstat Farina, och jösses vad mycket löst det var på henne. Funderar på att tvätta henne imorgon om jag orkar. Skall nog testa tvålen som vi fick som pris på en tävling, som kommer från Klockargården i Norberg. De har en massa olika tvålar och deras hundtvål lär visst vara bra. Den hittar ni på den här sidan om ni scrollar lite längre ner, de står i alfabetsordning, och den finns under hundtvål. Vet ju inte alls hur den tvålen fungerar. Men har en klubbkompis som använder den, och hon säger den är bra. Sen när hon är tvättad så tar jag in trimbordet och trimmar tassarna på henne. Då är alla fall en hund  vårfin. Systrarna tar jag nog senare i veckan för att få bort det mesta löpdoften på dom. De är ju fortfarande i höglöp. Vi får väl se hur länge dom håller på nu.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards