Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Marru - 14 maj 2012 23:16

Idag har jag inte gjort många knop. Man tappar suget på nåt vis är det bara regnar och blåser. Men jag gick ju en vända med systrarna alla fall på hälsospåret. Sen har jag varit till Ludvika och träffat en person på ett sånt där bemanningsföretag. Ja, vi får väl se om det blir nåt resultat efter det besöket. Sen har dagen gott på som förut. Fixat med mammas provtagningar. Det känns så skönt när hemsjukvården åker till henne och tar dom där proverna. Det hade väl inte varit nåt problem annars, men hon som var och tog pk-värdet trodde att hon skulle ta det en gång till i veckan. Hon hade ju andra prover som skulle tas en vecka innan besök i Falun. Så hon hade tänkt ta dom på samma gång. Men nu visade sig att det inte behövs nåt nytt pk förrän på måndag nästa vecka. Så då fick jag ringa och höra hur vi gör. Men då ringde dom till Falun och fråga om det hinns om dom tar dom på måndag samtidigt med pk, och det gick ju bra. Nu kan vi ju anpassa mina besök där efter hur det passar för oss, och inte när det skall tas prover.


Jag skulle verkligen behöva tvätta fönster här, men det regnar ju bara. När det är hyfsat väder så är det ju annat som skall göras istället. Jag skulle behöva komma igång och cykelträna Lizzie också. Hon tycker ju att det är så kul, men det blåser ju bara och då är man inte så värst sugen på att ge sig ut med cykel. Funderar lite på att anmäla Clara till en rallylydnadstävling i Sala. De har dåligt med anmälningar. Vi får se hur det ser ut på den fronten när jag kommit hem från Karlstad. Jag tänker anmäla bara Lizzie till agilitytävlingen i Frövi. Vi skall ju tävla på DM helgen före, och det tror jag räcker bra för Clara. Hon behöver nog hålla upp lite mellan varven för att inte tappa gnistan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards