Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Marru - 15 maj 2012 23:49

kom idag på posten, och där fanns en jättefin bild på Lizzie. Ja, hon fick ju HP som årets agilitycollie 2011. Så då fick man plita ihop några rader. Så jag skrev väl nåt och skickade in en bild på Lizzie. Var faktiskt jättekul och se henne i colliebladet.


Imorgon åker Lizzie och jag till Värmland. Vi kommer att vara borta tom lördag. Det är dags för den praktiska delen i rallylydnadsdomarutbildningen. Jag gillar ju inte den här biten att jag skall vara borta hemmifrån. Men jag får ju vara glad att jag alla fall har en hund med mig. Det blir ju lättare för maken också, istället för att gå dubbla vändor så kan han ta alla 3 åt gången. Fast imorse var jag ute på morgonpromenaden med alla 4, gick en vända på Hagudden. Det är ganska bekvämt och gå där, sällan nå folk där, så då kan man släppa alla 4 så de fick springa och busa. Ingen större risk att stöta på några rådjur heller där. Hoppas nu bara vädret är med oss. Det är inte kul om det regnar alla dagarna man är där. Till slut så har man väl inget torrt och sätta på sig, för man kan ju inte packa med sig hela garderoben heller.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards