Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Marru - 10 juni 2012 23:36

Har haft så tråkigt idag att jag har tom dammtorkat i vardagsrummet. Fast vet inte vad det tjänar till. Ser ju likadant ut om några dagar. Alla fall tv:n, den verkar mycket effektivare mot damm än dammsugaren  .  Gick motionsbingon idag igen på förmiddagen, men den här gången blev det inget där. Sen har det inte hänt så värst mycket här, ja förutom dammet då   .


Vädret idag har varit ganska hyfsat. Det har varit några småskurar men inget som stör. Har lekt med psp här nu under kvällen samtidigt vi tittade på filmen.Den blå är originalet från tuten, och den röda är med min egen tub och egna färger. Det är lektioner från en grupp som heter Elanya.


   


Nu skall jag fortsätta och leka en stund till. Har gjort en lektion till. Nu skall jag bara göra den egna versionen också. Det är ju inget måste, men jag tycker det är roligare och skicka in nåt som inte ser lika ut som i lektionen. Fast ibland så tryter fantasin och då skickar jag in originalversionen.


Imorgon är det EFIT-dag. Få se om jag får nån inspiration, och om det är väder för att släpa med sig kamera på promenaden.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards