Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Marru - 12 juni 2012 23:57

Vädret var inte mycket bättre idag heller. Det tom mullrade lite ett tag på dagen. Får verkligen hoppas att det vänder efter midsommar, som är redan om en dryg vecka. Tänka sig, redan midsommar och det har knappt varit nån sommar alls än. Det har varit nån fin dag då och då. Mina änglatrumpeter kommer inte hinna blomma den här sommaren. De är alldeles för små för det. Så jag får satsa på att dm överlever vintern så kanske dom hinner blomma nästa år. Lite röda jordgubbar finns det på jordgubbsplantan. Tomaterna blommar. Men körsbären är det klent med också. Tror inte det blir nån körsbärssaft i år. Jag hittade ju ett så lätt recept och gott blev det också.


Jag har idag läst mycket om rallylydnad och dess moment. Den där gruppen jag kom med i på FB är kanonbra. Jag har läst allt som skrivits sen gruppen startade. Det var nån gång innan rallylydnaden blev officiell. Så den har varit igång i över 1 år. Väldigt mycket intressant och lärande att läsa där. Men den gruppen är bara till för rallylydnadsdomare. Vi som håller på och utbildar oss till domare får också gå med där eftersom det finns mycket bra diskussioner där.


Imorgon är det äntligen onsdag och agilityträning. Hoppas att vädret håller sig skapligt.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards