Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Marru - 17 juni 2012 21:15

Idag har varit en riktig seg dag. Har inte orkat göra nånting. Imorse när man vaknade så regnade det igen, som vanligt. Jag fick gå dubbla vändor med hundarna imorse. Så då planerade jag det så att jag tog Micki och Farina först, gick en vända med dom. Sen förbi affären och köpte mig en bricka i motionsbingon. Vill ju gärna ha den där tv:n  . Fast maken säger att den är för liten. Men den passar perfekt i sovrummet. Tog dom första siffrorna på väg ner hemåt. Gick hem och bytte hundar, och fortsatte motionsbingon med Lizzie och Clara. Det småduggade hela tiden. Men trots det så var den en del som gick motiongsbingon. Det är väl tv:n som lockar. Vilken tur vi hade idag igen, det blev ett kaffepaket igen. Vi har gått bingon 5 gånger, och jag vunnit 3 paket kaffe    . Så fortfarande så ligger jag på plus. Och bara för att jag vinner en massa kaffepaket så kan jag säkert räkna bort tv:n för vår del. Man kan ju inte ha hur mycket tur som helst.


Senare på dagen så kom det sen en riktigt rejäl regnskur. Då hade man inte velat vara ute, för det vräkte ner ordentligt. Men jag har ju suttit här med datorn och tittat på livesändningarna från agility SM. Men nu är det slut. Nu är det bara och vänta i nästan en månad innan det är vår tur att ge sig ut och tävla. Det är lite glest mellan tävlingar nu. 2 st hittills i år, agilitytävlingar alltså. Det finns ju gränser på hur långt man är beredd att åka.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards