Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Marru - 18 juni 2012 23:31

verkar vara ett släkte som sparar på sina hjärnceller ibland.Tyvärr så väljer dom ibland fel tillfälle och spara dom på. Idag gick maken ut på baksidan för att rensa mellan plattorna på baksidan. Vad använde han till det, jo min bästa kniv som jag använder i köket   . Han gjorde det förra sommaren också. Jag upptäckte kniven ute på baksidan, repig och eländig. Men jag räddade den. Nu är frågan om det går att rädda den nå mer. Den ser ännu värre ut än förra gången  . Hur tänker man när man går och hämtar en kniv från kökslådan. Finns väl sämre knivar till det ändamålet. Men det är väl typiskt, när man skall göra nåt så tar man det första och bästa i handen. Och ibland så råkar det vara det bästa. Som den här gången, kniven jag använder dagligen i köket. Inte ute för att rensa mellan plattorna.





Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards