Colliekompisarna

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Marru - 20 juni 2012 23:47

Vi har varit till Semla och tränat agility idag. Det var bara korta kombinationer vi tränade. Jag vill träna slalomingångar med Lizzie från alla omöjliga håll domarna bara kan hitta på. Såg ju en del varianter under SM. Men den som verkade krångligast kunde vi inte träna för det klipptes på plan då kunde vi inte dra ut A-hindret. Det var en bana där man kom från A-hindret, och slalomingången var rakt framför den. Den såg väldigt krånglig ut. Där blir man ju tvungen och ta hunden en bit från slalom för att få till det. Men såg att det var några som fixade den bara rakt på. Men jag tror att om jag försöker det med Lizzie så kommer hon hoppa över en pinne.


Imorgon skall jag äntligen till frissan och klippa mig. Skall bli så skönt. Nej, jag tänker inte klippa mig korthårig. Det är bara luggen jag stör mig på. Ibland känns den väldigt störande. Men nu passar det ju perfekt och bli av med det inför midsommar. Annars blir det stressig imorgon. Skall städas, handla mat och 2 hundar som skall göra midsommarfina. Har borstat Lizzie idag och trimmat tassarna på henne. Maken tog Micki. Hans tassar gjorde jag för nån vecka sen. Så det är bara Clara och Farina kvar. Får ta deras tassar innan jag dammsuger.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards