Colliekompisarna

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Marru - 21 juni 2012 23:01

Ja, nu vänder det. Dagarna blir kortare igen, och natten längre. Inget jag ser fram emot. Kom på idag tex att klockan var över halv nio på kvällen, och vi hade inte ens öppnat tv:n än   . Hundarnas mat blev sen. Sen kom jag på att jag skulle gå och duscha, men inte ville jag det. Utan jag ville bara sitta ute på baksidan och njuta av den härliga sommarkvällen. Det har ju varit full rulle här hela dagen, så då ville jag bara sitta och slappa. Så har jag varit till frissan och klippt mig. Sen har jag borstat Clara och Farina och trimmat tassarna på dom. Efter det blev det snabeldraken och torka golven. Har varit iväg och plockat lite midsommarblomster. Gjorde en jordgubbstårta också, som maken trodde att han skulle få smaka på redan ikväll.


Imorgon tänker vi åka till Malingsbo, och titta på midsommarfirandet där. Vi skall kolla om dom 2 colliekillarna kommer dit, som vi har träffat där. Jag är inte säker, men det är minst 6 år sen första gången. Part som har colliekillarna brukar bo på campingen i Malingsbo i midsommar. Så vi åker dit en sväng ifall dom är där i år igen. Är dom inte där så åker vi därifrån och åker till Semla. Där firas det midsommar också, och tränas agility varje dag.


Hoppas ni alla får en trevlig midsommar.


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards