Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Marru - 26 juni 2012 21:36

har jag fått igen. Ja, jag har ju tävlingarna. I helgen skall jag bakdöma, sen är det bara 2 veckor till vi skall tävla på Slottshoppet i Uppsala. Tävlingen håller ju på i 6 dagar, men vi skall bara tävla en dag. Sen blir det ytterligare 2 veckors uppehåll. Sen blir det först en bakdömning igen, efter det kör vi en 2-dagars tävling i Dala-Floda.


Men nu har jag fått nåt helt annat och se fram emot än tävlingar. Den 8 december skall jag på en Finnhits konsert. I Finland så gjordes det samlingsskivor på 70- och 80-talet med olika artister. Nu skall 5 av artisterna som  var med på dom första skivorna göra en konsertturne. När jag såg det så tänkte jag bara, att det här vill jag se live. Så jag tog ett snack med maken och han sa bara, åk. Han klarar sig med hundarna. Så jag skickade ett meddelande med länk till min faster på FB. Biljetterna släpptes igår. Imorse när jag vaknade så hade hon svarat att hon hade fått tag på en biljett åt mig   . Där den röda pricken är, där skall jag sitta den 8 december i Åbo. Det blåa framför är ståplatser, och framför dom är scenen. Så jag tror jag fick en ganska bra plats. Rad 12, stol 23.


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards