Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Marru - 9 juli 2012 22:47

Då var det en ny vecka igen. Verkar fortsätta likadant som tidigare veckor, regn, regn och åter regn. Skall det aldrig sluta och bli sommar. Fast kvällen har varit ganska fin idag. Men jag antar att det regnar imorgon igen. Ser på FB att det åskar runt omkring, men här hörs inget. Jag skulle verkligen vilja bada nån gång i sommar. Men det verkar vara kört på den fronten. Få se om det blir några mattor inne hos oss nästa vinter. Det har ju inte varit  väder och tvätta


Ang helgens händelser, så är karln som var här och gapade full idag igen. Eller han var det alla fall. Vet inte om han börjar nyktra till sig. Men jag hoppas alla fall att det blir nåt av våra anmälan, att de inte bara läggs ner.


Jag har idag bokat en biljett åt mig till byns sommarteater, som den här sommaren är en musikal. Det finns en väldigt aktiv teaterförening i den här byn, och jag har varit och tittat på en del av deras föreställningar. På onsdag är det dags igen då. Föreningen heter Teaterpärlan, och de har en blogg här. Vet inte om vår granne här bredvid är inblandad där på nåt vis, men när hon var hem en sväng igår så såg hon ut som en zombie nästan.


Jag har tänkt hoppa över onsdagens agilityträning eftersom vi skall tävla på lördag. Tänkte att Lizzie skulle vara riktigt taggad på tävlingen istället.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards