Colliekompisarna

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Marru - 11 juli 2012 23:14

Vädret idag har varit ungefär detsamma som tidigare dagar. Men ikväll så blev det faktiskt ganska skapligt. Hade varit perfekt väder för agilityträning ikväll. Men eftersom vi skall tävla på lördag så tänkte jag hoppa över kvällens träning och gå på teater istället. Vi har en teaterförening här i byn som kallas för Teaterpärlan.  I år har dom satt upp en musikal som heter Färjan. Händelsen utspelade sig på en kryssningsbåt, där alla efter en liten incident förvandlades till zombier. Det fanns en person med som hade kanonbra sångröst, fast på den punkten är jag nu lite förvirrad. Personen i fråga sjöng Du måste finnas, som Helen Sjöholm har sjungit. Med en ganska bra röst också dessutom, men så visar det sig när jag är på gruppens hemsida och tittar och ser att det är en kille   . Då blir jag faktiskt ännu mer imponerad av hans röst. Det fanns många bra skämt i musikalen så man fick skratta en del. Så det var väldigt trevligt att sitta där och titta på det. Inte blev det sämre av att det blev fint väder på kvällen, och det spelades på dansbanan. Visserligen med tak över huvudet ifall det skulle börja regna. Tycker det är bra att vår fina park utnyttjas till nåt. Jag tror att vår park är bland dom vackraste i Sverige.


           

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards