Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Marru - 15 juli 2012 23:30

Nu är jag förbannad och inte bara på vädret. Det är nån som har varit på Slottshoppet, som har skrivit en kommentar, anonymt så klart. Det är ju så fegisar gör, eller hur?


Det här är en del av den anonyma fegisens kommentar.


"Vissa av er som tävlar verkar vara "fina folket" och gnäller över för många meter till wc banor och det mesta faktiskt."


Vart har jag gnällt nånstans???? Jag bara konstaterade att vi fick bära grejerna en bra bit, inget gnäll. Så du anonyma ta ditt gnäll och stick nån annanstans och gnäll   . Eller lär dig förstå vad du läser. Men några anonyma falska påhopp från fegisar publicerar jag inte. Om du vill ha fram det du vill säga, skriv vem du är. Du skulle bara veta vad allt vi finner oss i, innan du skriver nåt om gnäll.

 

Äääh, skriver inget mer idag för nu blev jag riktigt arg. Inte blir det bättre av det här pissvädret heller.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards