Colliekompisarna

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Marru - 30 juli 2012 23:07

Imorse när jag vaknade så var det kanonfint väder ute. Jag gick promenader med alla hundarna, och tänkte för mig själv att idag är det dags. För det första doppet. Det har ju inte riktigt varit väder, eller när det har varit det så har det inte varit tid till det. Men idag bestämde jag att nu eller aldrig. Det kanske är sista chansen denna sommar. Så jag gjorde allt som skulle göras, sen på eftermiddagen tog jag cykeln och trampade ut till Hagudden. Det var lite folk där och nån person i vattnet. Jag gick ner och upptäckte att de hade gjort en ny brygga. En större och finare än den gamla. Med mer plats för kanadagässen och stå och skita på.  Fast nu var den ren och fin. Vattnet var väl inte överdrivet varmt. Men det gick och bada alla fall. När man varit i en stund så vart det ganska ok. Så jag simmade fram och tillbaka några vändor. Sen klädde jag på mig och cyklade hem, nöjd och glad   .


Fast innan jag var ner till badstranden så var jag en sväng till affären med cykeln. När jag cyklade hem så cirklade kajorna över vägen fram och tillbaka. Det finns massor av dom här. Jag hörde när jag cyklade, splash splash lite här och där på asfalten. Då blev jag lite nervös. Ville ju inte ha en splash i huvet heller   .


Lovade ju bilder från Dala-Floda igår. Så här kommer dom.

 

                                           

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards