Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Marru - 9 augusti 2012 23:57

Vaknade idag till strålande sol. Vad härligt det är när det inte regnar. Tänk om dom dagarna hade kommit lite tidigare i sommar. Jaja, har ju fått bada en gång den här sommaren alla fall. Jag kände nog på mig den där dagen när jag var och badade, att det var nu eller aldrig.


Jag vann ju ett presentkort i början av förra månaden på 1000 kr hos Amazon som är en nätbutik som finns i England. Det dröjde ett tag innan det kom. Jag fick ju meddelande om att jag hade vunnit och att vinsten skulle skickas inom 3-10 dagar. Men kom aldrig nåt. Så när det gått 3 veckor så skickade jag ett mail till nån i Danmark, där dom som har hand om Quiznaut finns. Jag fick ju svar att de hade blivit förseningar hos Amazon. Men den kom ju till slut. Så vi satt här en kväll förra veckan och funderade lite över vad vi skulle ta. Det fanns ju en hel del och välja mellan. Tex dom här skorna med stora dubbar under sulan. Bör nog kunna behålla fästet med dessa skor på agilitybanan.  Jag tycker dom var riktigt snygga. Fast dom var lite smala, men längden är det iget fel på. Men dom känns lite trånga över foten. Men det fanns bara "medium" och välja på. Jag försökte hitta på fler.


 


Det vart ju lite pengar över, så då tog jag dessa jeans åt maken. Han är ganska mallig över dom. Lär ju inte dyka upp nån som har ett par likadana här i byn.


 


Sen var det ju lite kvar fortfarande på presentkortet. Ja, så då tog jag en skiva.


 


Så dessa hämtade jag igår innan vi åkte till Avesta för att tävla. Nu ikväll så har vi tränat rallylydnad. Nu måste jag börja fokusera på träningen . Clara hade lite svårt att koncenterar sig idag. Hon höll sig långt ifrån mig bla. Jag har faktiskt lite svårt att förstå att hon har tagit sig till fortsättningsklassen. Hon hade ju 91 poäng på den förra tävlingen.


Jösses, nu vart jag så trött att jag orkar inte skriva ett ord mer  .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards