Colliekompisarna

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Marru - 12 augusti 2012 22:42

Idag var det sista dagen på tävlingen. Jag började som skrivare, och slutade bakom datorn igen. Det är roligt och sitta och titta på hur dom kör, klass 3 förarna. Det man hinner se på dom för måste hålla ögonen på domarna när dom viftar på armarna   .  Men nu är det tävlingar för oss som gäller kommande helger. Skall bli så härligt och få springa av sig lite. Nästa helg en 2-dagars i Frövi.


Igår kväll så funderade jag lite över Lizzie. Hon skulle hela tiden slicka på min tå, den som fick sig en smäll här för ett par veckor sen. Samma sak imorse, hon var på den hela tiden och skulle bara slicka. Men så såg jag innan jag åkte att det var fuktigt under nageln. Då kom det var där underifrån. Så jag hällde lite alsolsprit över den. Sen var det samma sak när jag kom hem, Lizzie gav sig på min tå igen. Min lilla älskling som vill ta hand om matte   . När jag kom ut från duschen så var hon där igen och ville slicka på den tån.


Nu sitter jag och tittar på den bästa biten på OS, avslutningen. Äntligen, kanske det blir lite sevärt på tv som omväxling.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards