Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Veckans fråga, vad har du?

Av Marru - 17 oktober 2012 23:07

Det har varit ett uppehåll på veckans fråga i ett par veckor pga personliga skäl hos webmastern för den sidan. Men hon har lagt in frågorna i efterhand. Börjar väl med denna veckas fråga.


Vad har du?

1. För mycket av?

Saker som jag vill göra.
2. För lite av?

Tid och pengar.
3. Lagom av?

Möjligen allt det andra som jag inte har för mycket eller för lite av   . Svårt att säga.
4. För dröm om framtiden?

Att få vara frisk för att kunna hålla på med det jag vill i fortsättningen också, träna och tävla med mina hundar.
5. Ångrat allra mest?

Mitt ex, att jag inte slängde ut han redan efter 4 månader, utan stod ut med hans lögner och löften i 4 år.


Frågorna från föregående vecka


TV

1. Hur många kanaler har du tillgång till och vilken är favoritkanalen?

Ingen aning. De jag tittar mest på är TV 4, sjuan och FTV.
2. Hur ofta tittar du på program på din dator via play-kanaler?

Nästan aldrig, om det är nåt jag velat så och  har missat, och som inte visas i repris.
3. Har du abonnemang på någon betal-pay-kanal, t.ex TV4premium?

Nej.
4. Vilken är din favorit-dokusåpa?

Har väl ingen direkt favorit där.
5. Vilka andra teveserier följer du?

House, före House var det Ally Mc Beal



 
 
Paula

Paula

18 oktober 2012 21:58

Va bra, nu minns jag, hade glömt quisle-frågorna, får ta dem imorrn. Rubriken tjejsnack hos mig är just Quisle som förr i tiden hette just Tjejsnack. Sen ville killar också svara och så blev det Tjej-och killsnack och nu har man tydligen ändrat namn igen. Kom gärna med förslag till frågor om du har, Saija vill gärna ha nya ämnen.Måste allt fundera på vad jag ångrar, brukar inte tänka bakåt särskilt mycket, det tjänar inget till
Kramiz

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards