Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Marru - 15 januari 2013 22:20

Idag har det verkligen hänt mycket. I Stockholm snor en städerska ett tåg   , och kör in den i ett bostadshus. Fast hörde nu på nyheterna att hon hade kunnat döda nån efter vägen också. Tåget hade visst passerat fler vägövergångar utan att bommarna gått ner.

 

Men det värsta är nog den stora olyckan på E4:n. Såna där olyckor händer inte i Sverige, utan man ser ju om dom på nyheterna nere i tex Tyskland och Belgien. Men inte i Sverige. 100 fordon i en och samma olycka. 

 

Jag vaknade idag med ont i halsen. Maken har ju varit krasslig av och till i ett par veckor, och nu har han gett det åt mig i present. Jag har inte tid att vara sjuk. Nästa söndag skall vi ha en träningstävling i rallylydnad där jag skall träna på att döma. Helgen efter är det då dags för själva provet. 

 

Idag i skolan har jag svarvat ett lod i mässing. Jösses, vad det sprutade om det när man höll på. Jag glittrade som en julgran ett tag. Jag försökte ställa mig så att det inte sprutade på mig för mycket, men det gick inte så bra. Jag var till en av lärarna för att fråga han om en sak. Han tittade på mig, och säger "och där står du i bara mässingen"    . Ja, vad säger man på det. 

 

Imorgon skall jag skriva in ett program till en liten automatsvarv. Sen skall jag föra över det till maskinen som skall göra en löpare.

 

Nu är det snart dags och lägga sig, och hoppas att det  onda i halsen har flyttat nån annanstans. Det har ju hänt tidigare att jag har haft ont i halsen, men nästa dag har det inte varit nånting.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards